Kızlar grip oldum 3 gündür bugün ağzımın tadı fazla yok acı yiyorum acıyı alıyorum tadını şekeri tuzu da alıyorum koku olarak da grip olduğum için alıyorum ama az alıyorum corona olabilirimiyim sizce 🤦🏻♀️ Ay iyice tedirgin oldum evde herşeyi kokluyorum hafif koku geliyor