Seboozeynoo Bayanlar 3 aylık kız bebeğim var KıZımın saçları güçlenmesi için kestirmek istiyorum (sıfıra vurdurmak) Aranız da yapan var mı o keltoş zamanları nasıl atlattınız? Beni biraz cesaretlendirir misiniz ☺️
Nesibela Seboozeynoo aslında öyle birşey yokmuş bilimsel olarak ☺️ kesildiğinde hepsi aynı anda uzadığı için gür olduğu dusunuyorlarmis ben kestirmedim kızımın sacini onca kişinin söylemesine rağmen,😁
Canselguler Seboozeynoo valla guclenmıyo senin guclenır bebegıjn hassas tir guclenmez ben gestırmıyecem hıc kendi sacı olsun
Seboozeynoo Canselguler Nesibela 2205 o zaman hiç riske girip kestirmeyeyim babamızı ikna edebilirsek tabi.