Kızlar dün 4. Ay aşısını olduk. Öğleden sonra huzursuzluk başladı calpol verdim. Ama bugün daha kötüm durup durup ağlıyor sanki biyeri ağrıyormuş gibi ilk defa böyle ağladığını gördüm. Korkmuyor değilim açıkçası 4. Ay aşısı böyle huzursuzluk yapar mı? Bilginiz varsa yardımcı olur musunuz ? Ne yapacağımı şaşırıyorum ağlayınca