aLmisMomSs 6 ay itibari ile geçtik ama sanki kızım sevmedi birde tok tutması sanki iyi değil 1 numarayı içtiğinde 3.5-4 saat dururdu ama bununla 3 saate acıkıyor yada midesi mi büyüyor acaba
Fata2014 aLmisMomSs merhaba bende 1 numara kullanıyorum 1,5 aylık olduk 2 numaraya ne zaman geçiliyor
GunesliHayat Biz 1 den 2 ye geçerken 10 gün resmen eziyet çekmiştik.en son ikisini karıştırarak içirmeye başlamıştım.sonra yavaş yavaş 1 katmamaya başladım..sanırım tatları farklı dediğiniz gibi. şuan 3 numaradayız,lıkır lıkır içiyor 😌