Merhaba Kızlar,
Sterilizatörü satmaya karar verdim. Sadece 3 sefer kullanılmıştır. Bebeğim biberonu tutmadığı için kullanamadım. Bir sefer çalıştırmak için; diğer 2 seferde aldığım biberonları sterilize etmek için kullandım. Garanti Belgesi duruyor ve devam ediyor. 2020 Mart ayında alınmıştır.
https://imgyukle.com/i/YNOPFM
https://imgyukle.com/i/YNNdBy
https://imgyukle.com/i/YNNASp
https://imgyukle.com/i/YNOonh