ssemashn Merhaba anneler 11 gün sonra ek gidaya başlayacağız ilk etapta kendim yedirip ilerisinde blw yöntemine geçmek istiyorum. Nasil bir tabak tercihiniz oldu blw yöntemini denemek istediğim için alti vakumlu olan tabaklar var fakat maddesi silikon oldugu icin ne derece sağlıklıdır kafamda soru işareti oluşuyor. Diger mama setleri de güzel duruyor en azından slikondan bi nebze daha sağlıklıdır fakat bebegim her fırsatta onu yere dökebilir. Kisaca kafamda deli sorular 😑 sizin alışverişleriniz nasil oldu sizce hangisi mantikli? Görsel de ekliyorum sizin için https://www.jup1.com/image/JjJF https://www.jup1.com/image/JBSk
vilnius ssemashn oioi tabak bardak . Birde farklı hayvan karakterli tabaklar tercih ettim. Kaşık hemen hemen tüm markalardan var. Renkli olsun farklı olsun aklı erdiğinde ona yemek yemeyi de teşvik eder diye düşünüyorum
ssemashn Deletedmom5 ufak cam biberonum var suluk agzi var ilk etapta onu kullanacağım. Siz oioi mi aldiniz :)