Mommyy70 Tabi ki normal. Asil normali bu aslinda. Ben rehber ogretmenim. Ogrencilerime gevseme egzersizleri yaptirirken hep soylerim. Kardesleri olanlar bir gozlemlsein bakalim, nasil nefes aliyorlar. Nefesi diyaframimizi sisirip karnimiza dogru almamiz saglikli olan. Allahim sahiden se biz zamane anneleri nereye takilacagimizi sasiriyoruz😅😅