Merhaba kızlar kızım 4ay 1günlük ama 20gündür neredeyse sadece zorla uykusunda besleyebiliyorum sütümü hep sagarak verdim emmedi uyanıkken asla beslenmek istemiyor 80cc ile 4-5saat duruyor sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı çözüm olarak ne yapabilirim 😕