Tued kim ne derse desin tamam zararlı da ben bırakamadım hamileykende içtim evet vicdanım sızladı içmek istememiştim hic ama olmadi yani,emziriyorum da yapacak bisey yok sütün tadını da bilmiyorum cok şükür bebeğim de gayet sağlıklı masallah sana bagli bu içip içmemek sana kalmış içmesen iyi ama..