Seherronya hadi ya baya geçmiş. Ağrılarım flan herseyim düzeldi galiba iyileştim derken bugünde bu cıktı çamasır suyuyla temizlik yapıyordum kokuyu alamayınca anladım 🙄 Atlattığımızı nasıl anlıcaz tekrardan test yapılmıcakmıs verdikleri günde bitiyormu bu hastalık acaba