Oglusummm06 Hirahilal suan 2 ay 27 günlük 4 gun sonra kontrolu var saglık ocagında 16 sındada hastanede var ıkısınede sorucam
Hirahilal Seyma-2436 olabilir bir türlü geçmedi ya 2-3 ay aralığındaki büyük bir atak geçirdik meme redleri ağlamalar kolik vs
Hirahilal Saniyeburak devletin yaptığı bir aşı değil bebek hemşireleri söylemez o yüzden . Düzenli bir şekilde doktora götürüyorsanız bebeğinizi çocuk doktoru önerir . Bana da tetanoz yapmadılar neden yapıyorlar ki hamilelikte yapıldı ama
Saniyeburak Hirahilal Hm anladım sağol. Bende sordum doğum sonrası yapılmalıymış hatta benden bir ay önce eltim doğum yapmıştı onada yapmışlar bi sorun isterseniz hemşirenize.
Hirahilal Oglusummm06 hastane özelse mutlaka söyler devlette derler mi bilmiyorum açıkcası . Masallah bu Arada . 15 haftalığı geçmemesi lazım ilk dozunun aklınızda bulunsun
Oglusummm06 Hirahilal devlet hastanesı ama sorucam onlar soylemese bıle saglık ocagınada sorucam allah razı olsun sızınkıde masalaah☺️🙏🏻Tesekkur ederım bılgılendırme ıcın 💕
Hirahilal Oglusummm06 evet sorun mutlaka bende sağlık ocağına sormuştum ben mutlaka yapılması gerektiğini düşünüyorum dedi
Nilsmoms Hirahilal Ben de bugun yaptirdik.Hemşire bi yan etkisi yok dedi ama bilmiyorum.Simdilik bir vukuat yok.Insallah olmaz.
Veraveannesi 3 ay 4 günlükken yaptırdık hiç bi etkisi olmadı sadece onun etkisiylemi alakası varmı bilemiyorum ama kızım haftada 1 kaka yapardı aşıdan sonra düzenli hergün 1 kere kaka yapıyor