eda_16 Hsrtgndz evet onu bende almayı düşünmüştüm ama uni baby çok kullanan olmuştu ondan başladım memnun değilim sadece alerji yapmıyor ve çok güzel kokuyor
Damla29 eda_16 duru granül kullanıyrm ama dalinde kullandım granül olanı kokusu cok güzel ikisinide öneririm henüz daha ek gıdaya başlamadım başlayınca artık leke cıkarırmı bilmiyorum tabi
Esrasen Green clean 👍🏻 Leke çıkarıcısı da şimdiye kadar kaka ve kusmuk lekelerini çıkardı ek gıdaya henüz geçmedik o yüzden diğer lekeleri bilemiyorum
Esrasen eda_16 trendyoldan sipariş veriyorum tamamen bitkisel deterjan sanırım carrefour ya da migrosta da var sanırım gayet memnunum
ikiprensannesii2 eda_16 ben e bebeğin deterjanını ve leke çıkarıcısını kullanıyorum çok memnunum çok da güzel kokuyor :)