Woody ya bende Aptamil kullanıyorum hemde anne sütü alıyor. Bebeğim sürekli gaz çıkarıyor fazlasıyla yani. Gaz yaptığı için mi acaba ? 4 aylık bu arada. Birde sürekli aynı mamayı kullanmayın diyorlar öyle iyi değilmiş falan, siz doktor önerisiyle mi değiştniz mamayı.