mine-s Kızlar dışarı çıkacağınızda yanınıza aldığınız biberonları nasıl sıcak tutuyorsunuz, biberon ısı koruyucu usb li Starcom gördüm, sonra bez olan başka ürünler gördüm, aldığınız ürünlerin linkini paylaşabilir misiniz?
GoGirl mine-s ben termos kullaniyodum biberona soguk su termostanda sicak su yapip hazirliyodum.toz mama icinde mama kaplari var kac olcuyse koyarak gözüne
BaraninAnnesi mine-s termos kullanıyorum sıcak suyu kaynatıyorum iyice uzun süre sıcak kalsın diye. Mama içinde 3 katlı mama kutular var sayılı kaşık koyuyorum. o biberon ısıtıcısına bende bi ara cok baktım ama ise yaradığını düşünmüyorum volt cok dusuk
saybars mine-s Termos kullanıyorum. Bir de küçük mama kabı var. Ona da kaşıkla ölçüp mamasını koyuyorum. Acıktığında da biberonuna hemen hazırlıyorum. Bebeğim 8,5 aylık. Şimdiye kadar başka bir şeye ihtiyacım olmadı☺️
mine-s https://www.e-bebek.com/baby-plus-isi-koruyucu-biberon-cantasi-p-byp-8120p/?gclid=CjwKCAiAiML-BRAAEiwAuWVggj4pyozrqhO7ddtxYgZXW3eiAZYjY1YgfWEU-HdIqHDJ5m9p-DqOBxoCNZAQAvD_BwE Bu da çanta olan
Annebalisi mine-s Termosa sıcak suyu koyuyorum, yanımada mamasını alıp hazırlıyorum hemen en pratik yol bu bence 😌
saybars mine-s Mama için sordunuz sandım😅Anne sütü sağıp verdiğim zamanlarda bardakta sıcak suya koyup ısıtıyordum. Ama dışarısı için pek kolay bir çözüm olmayabilir. Biberon ısıtıcı daha mantıklı geldi😂Kullanıp memnun kalan annelerimiz çıkar belki☺️
Nisarabia27 mine-s canom süt için benim bulduğum en iyi çözüm şu oldu e bebekden arkadaşların attığı o termoforlu kapdan aldım normal sütü ısıttığım biberonun ağzını iyice kapatım normal bebeğinin bezine sar sonra kabın içine o şekilde koy hiç bişey olmuyor sıcacık kalıyor ben kızıma çok yaptım bazen çorbada o şekilde saklardım küçük kavanozda dışarı çıktığımızda felan çok iyi oluyordu tabi şimdi pandemi var nereye çıkıyoruzki eve tıkılıp kaldık
Princessmother mine-s Herkesin tercihi termos olmuş bir ben bunu yapıyorum sanıyordum meğer annelerimiz hep aynıymış 🥰. Termos+mama taşıyorum bende yapıp bekletmek çok iyi gelmiyor bana canım
mine-s Annebalisi Princessmother evet sağılmış sütü dolaptan çıkarınca ısıtıyorum ama dışarı çıktığımızda soğuyor tabi
Princessmother mine-s o zaman biberon ısıtıcı faydalı olur sanıırm canım, inşallah kullananlar yardımcı olur 🥰
Annebalisi mine-s O dönemde de yine termosa sıcak su koyuyordum bir bardağın içine sıcak suyu koyup biberonu suyun içine oturtup ısıtıyordum veya emzirme örtüsüyle çoğu yerde emziriyordum.
mine-s Annebalisi emzirme çok uzun sürüyor bizde, hastaneye falan gittiğimizde çocuk doysun diye veya sakinleştirmek için az emsin beklesem işimiz bir saat daha uzar
nursocum mine-s malzemeleri alıp her zaman yeni yapıyorum canım termosa ılıktan biraz sıcak su birazda kaynamış soğutulmuş su alıyorum bi biberona mama kapları var 3 lü hemen yapıyorum