Ibomm canım ben yeni yaptıracağım kaka yapmasını bekliyorum ben başka bi doktora gittiğim de tahlil yapmadan inek sütü alerjisi var dedi neocate mama yazdı raporlu kullanmaya başladık 20 gün kullandık dün başka bi doktora gittim tahlil istedi muhtemelen yanlış teşhis ve test yapmadan nasıl bu mamayı yazar dedi doktoruna mama sormadan hiç bir mama kullanma canım en son kullanmam gereken bi mamaymış