Coronayi atlatalı 9 gün oldu . 2 gün önce boğaz ağrısı basladi ateslendim ve sezeryan yerim felaket derecede agriyordu . Gece gündüz klima calistiriyoruz bebegimiz üsümesin diye terle soğu üsütmüs olabilirmiyim , her soguk algınlığı korona olabilir mi .