Merhabalar 7 aylık oğlum sürekli huzursuz bu aralar agliyor bağırıyor ve bı kaç gündür meme reddi var emmek istemiyor memeye gelince sinirleniyor zaten tek göğüs emiyor şimdi onuda bırakıcak diye korkuyorum mama da kullanıyoruz bu arada tek emdiği icin