Ftm1804 Merhaba güzel anneler bebeğimin gözlerinin üzerinde kırmzızımsı leke var doğduğundan beri puan 3 aylık kızım .doktor 1 yaşına kadar geçer dedi böyle olan var mı ne zaman geçti lekeler
Esraarass Ftm1804 benimde oğlumun vardı sonradan geçti ama ne kadar sürede geçti hatırlamıyorum inanın
Ftm1804 Mihranimmm bizim ki daha duruyor 2 gözünde de vardı birisi daha koyuydu birisi baya geçti sayılır diğeri daha duruyor