Balkuzumm bizde 4 aylıktan beri kullanıyoruz ben kolye almıştım ilk zamanlar bileğine doladım şimdi 7 aylık boynuna takıyorum 1 aydır da salya azaltmaya yaradı gerçekten henüz dişimiz yok ama bir huzursuzluğuda yok kolyeden mi bilmem ağrı kesme özelliği de varmış çünkü