Artık gerçekten yoruldum. Tamam saglıklı olsun tamam zayıf ama mutlu olsun 10 ay 9 günlük hep yeme sorunumuz var bir türlü bir nedenle gidip geri gelmiyor tam düzeldi diyorum 10 gündür resmen verdiğim ek gıdayı agzında biriktirip yutmuyor kocaman yanakları oluyor agzında tutuyor ve yutmuyor sadece emiyor artık çok yoruldum anne olarak çok üzülüyorum resmen karnı içine geçti 20 günde zaten zayıftı 10 ay 8 günlük 8 kg☹️