Ozgedgdu Sevgili anneler kızıma 1yaş doğumgünü yapacağız sadece 1ay kaldı ama ben hala cok kararsızımı nasıl yapacagımı bilmiyorum bir türlü karar veremiyorum nasıl bir konsept üzerine olsa diye onun için en güzeli olsun istiyorum ama çok zorlandım bana yardımcı olur musunuz sizler yaptınız mı ya da yapacak varsa aranızda konsept konusunda fikirlerinizi beklıyorum 😊
superboyAliAsaf Ozgedgdu canım bende çok araştirdim ve araştirmalarim sonucu "tasarıma başla" diye bir siteye denk geldim çok guzel seyler var henüz 7 aylığız burdaki şeyleri gorunce doğum günü partisi kafamda şekillenmeye başladı vallahi :)) Bi bak derim 😎
Naz1905 Ozgedgdu bugün ablam yiyenime yaptrdı ay resmleri gördüm bi kaç örnek bayıldım😇çok şirinler. Ablamı baya yormuş ama degdi dio😇😇😇
aysetunckilicfirat Benim kızımın adı Asel Derin. Henüz zamanı var ama yaşına geldiğinde bal ve derin deniz mavisi karışımı bir konsept yapmak istiyorum 🙆🏻♀️😍
EdizAras Benim ikizlerim var bende cok arastırdım ne yapsam fln diye sonra karar verdim safari konsepti yapıyorum benimkiler erkek. Bütün hayvancıkları barındıran renkli tatlı bişi yapcam instagramda https://instagram.com/butterflycollection34?utm_source=ig_profile_share&igshid=1030w2kpb6jxh Bu sayfada sürüsüne bereket aşıro çok konsept var hoşuna giden olacak eminim Bu da askılıkları alacağım yer https://instagram.com/tubellaofficiall?utm_source=ig_profile_share&igshid=1khzblnh0piur
EdizAras Butterflycollection kesinlikle bakın instagtamda bulacaksınız aşırı cok çeşit var Bide #1yaşdoğumgünü yazın takip edin burda da herkesin paylaşımı var konsepti kıyagetti hadiyelikti