Cerenaslan Benim kızım yine nezle oldu Allahım 2 aydır bu 3. Nasıl oluyor anlamıyorum ya. Bugün 9. Ay aşısı için çağırdılar. Sadece burnu akıyor başka hiç bişeyi yok. Bu durumda aşı yapılabilir mi?