Arkadaşlar pazartesi günü doğum yaptım
36+6 haftalık
bebeğim solunum sıkıntısından dolayı küvezde
doktor bugün eşime kalsiyum eksikliği var demiş.
Basına gelen oldu mu bir bilgisi olan var mi korkuyorum .Doktor havaleyi tetikler demiş
internette yazanları okumaya korkuyorum