Med aynı durum bizde de var. Kakasını 4-5 kere yapıyor ama özellikle sabaha karşı ikinip duruyor. Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum, ayaklarını karnına çekerek masaj yapıyorum, karnını ovuyorum. Ama bir etkisi olmadı 😁 dünden beri süt ürünlerini ve paketli gıdaları bıraktım, etkisi olursa yazarım buraya.