Benim oglum da 26aylik. Dogdugundan beri ozellikle basi sirilsiklam ter oluyor. Emerken cok terliyordu,efor harcadigi icin normal kabul ediliyormus. Cocuk uykuya dalacagi zaman sirilsiklam oluyor. Inanilmaz cok kafama takiyodum,yurtdisinda yasiyoruz kan testi falan yaptirmak icin cok ciddi semptomlar ariyorlar. Ben demir eksikligi vs var midir diye aile doktorundan kan tahlili istemistim hic gerek yok gayet iyi gorunuyor bebegin diye yapmamisti 🤷🏻♀️Terlemesi genetik diyip gonderdi beni.yakin zamanda instagramda bisey gordum iyice bunalima girdim. Gunlerce icim icimi yedi sebebi nedir diye. Son bir kac gundur yastigini anne yapimi pamuk yastikla degistirip odanin kaloriferini komple kapatarak ince pijamayla uyutuyorum.oda 20derece yuzu falan soguk ama kafasi terlemiyor artik🤷🏻♀️ Ama simdi de acaba usutecek mi diye dert ettim kendime😔 ah annelik,hepimiz ne kadar da benzeriz degil mi❣️