Nisababy Hanımlar doğum yapalı 1 ay oldu. Doğumdan önce bana bol gelen bir pantolonu denedim ve içine giremedim 😭 emzirirken kilo verdiren detoks bilgisi olan var mı. Bir diyetisyenden yardım almak isterdim ama maddi gücüm yok şu anda.
Aysegul2020 Nisababy bende dogum yapalı 1 ay oldu bende hemn detoks diyet dusnmustum ama sutun kalitesini etkiler dediler bol su ic bence. Bende emziriken acayip icim yanyor su icme ihtyacı duyuyirum oda fayda ediyor şükür.
38eg Nisababy daha çok yeni acele etme bence zamanla gider emin ol ben hamile iken 24 kilo aldım 14 buçuk aylık kızım şu ana kadar toplamda 30 kilo verdim 6 ay olmadan 20 25 kilom gitmişti bile emzirdikçe gidiyor zaten bol su iç
Nisababy 38eg bende 47 ile hamile kaldım doğuma girerken 69 kiloydum şu an 60 im ama sezaryen olduğum için göbek kalır diyorlar
38eg Nisababy bende Sezeryan oldum göbek denen hiç bişe yok bende hamile kalmadan da göbeğim yoktu gerçi benim birazda bünye ile alakalı bence
Nisababy 38eg evet bünye ike alakalı peki doğumdan sonra ne zaman korse takmaya başladınız ve ne kadsr süre yaktınız
38eg Nisababy doktor 1 hafta sonra takabilirsin dedi günde taş çatlasa yarım saat anca taktım 1-2 hafta oda hergün bile değil rahat edemediğim için
Tugba68 Bende dogum yapali 1ay oldu detoks degilde yediklerime dikkat etmeye baslad yulaf lapasini yemeye basladim hep tok tutuyor hem sutumu arttirdigini hissediyorum