Nisa0965 Tazecikannee5 benim bildiğim bıngıldağı düşen bebek emmez, sürekli ağlar. Ben çok dikkat ederdim ya kafası çok yumuşak sonuçta
Tazecikannee5 Nisa0965 bende çok dikkat ediyordum gece kaka yapmış zıbınına değiştirmez olsaydım keşke. Umarım dediginiz gibidir. Ağlaması normal emmesi de hatta fazla bile kalıyor memede
Nisa0965 Tazecikannee5 benim kızımında bazen düştü diye çok korkmuştum annem bakıp birşeyi yok dedi bıngıldak yumuşak olunca öyle oluyormuş bi de bebek sanki burnu dolu oluyormuş gibi fış fış yapıyor düşünce
Eniz1907 Tazecikannee5 baya bas parmagim icine giriyor bazsn cok cokuk bazen daha az doktorumuz izah etti sivi kaybi veya hasta oldugunda bile bingildaktan anlariz diyor ben cok cokuk olunca doyunca duzeliyor bilmiyorum googleda da oyle yaziyo
Tazecikannee5 Eecc bıngıldakmış😂 öyle kolay kolay bastırmayla göçük olmaz zarar görmezmiş sert darbe almadigi süre. Endişelenmeyin yani. Ama ara ara kontrol et kapanmaması lazım dedi