aLmisMomSs ya bende bu atak hesaplamayı anlamadım gitti bebegin dog7m tarihini değil 40 haftalıkken doğması gereken zamanı istiyor ama sonuçta ben sezeryan oldum 38+4iken doğum yaptım o zaman dünyaya geliyor anlayamadım mantıksız geliyor çok bilginiz var mı sizin hangisi doğru oluyo