Merhaba bayanlar bebeğim emmek istemiyor memeden iyice uzaklaşti zorla emziriyorum ve emme sureside çoğu zaman kısa /10/dk ya var ya yok günduzleri toplamda4kere emer oldu gece leri 2kere emiyor aç kaliyor diye korkuyorum ve üzülüyorum az emdiği için kilo kaybetmek zayıf düşecek diye☹️☹️☹️benim gibi olanlar varmı yardımcı olur musunuz siz ne yaptınız bu bı atak donemimi ne zaman gecicek bu