Herkese selamlar 🌸👋🏻
Şimdi benim oğlum 9 aylık. 4. Ay başlangıcından beri akşam 8 9 sabah 8 uykumuz vardı. Fakat diş döneminde çok çok sekteye uğradı. Buda oğlumun dinlenmemesine gün içi aşırı huysuz olmasına neden oldu. Yani evet dis döneminde uykusuzluk bekliyorduk fakat uykuları 4 5 saat kısalınca çocuk çok bocaladı. Sallanarak uyuyoruz ve bu bir alışkanlık bizde gece uykusuna sallanarak mama içerek mama bitince emziği alarak ve ninnilerle geçiyoruz. Ama bunları artık abartmaya başladı oğlum sallama temposu yetmiyor çok hızlı sallanmak istiyor uykuya dalmak için. Sakin ninniler yerine daha canlı müzikler istiyor onlarda uyuyor. Mesela oğlumda yan yatma alışkanlığı var sırt üstü hiç uyumaz ya sağ sol yan yatar ya da yüz üstü yatar. Artık sallanirken de kendini hep yan çeviriyor. Yani başına gelen bilir yan yatak çocukta sallanmıyor sallansada böyle bi salak gibi oluyor bi tuhaf bakıyor gözünü açınca. Artık ben bütün bunlari bırakıp herşeyi göze alıp bütün o ağlamaları göze alıp eğitim vermek istiyorum çünkü içinden çıkılmaz bir hal almaya başlıyor. Eskiden gece hiç sallamazdık şimdi uyanınca 1 saat sallattiriyor kendini. Bu şekilde sallanan bebeklerine uyku eğitimi veren anneler nasıl yaptınız bi anlatır mısınız. Onun güvenini de sarsmadan nasıl yapabiliriz bunu.