Üç yaşında bir kızım, 6 buçuk aylık bir oğlum var. Eşim 24 sistemi çalışıyor, memleketlerimizden uzak bir yerdeyiz. Lavaboya giderken, yemek yaparken (elimde bıçak olduğu zamanlarda) oğlumu mecburen yürütece koyuyorum. Bu sabah yine lavaboya gitmek için yürütece koydum kapıyıda açık bıraktım kapının önünde duruyordu. Birden kendini kaldırdı öne doğru attı, o an nasıl tuttuğumu bilmiyorum bir saniye geç kalsam yada farketmesem kafasının üstüne düşüyordu 😔 Artık yürütecede bırakamam yani öğrendiği için sürekli yapacaktır muhtelemen. Mama sandalyesinde durmuyor, yere koyunca emekliyor artık sürekli oraya buraya tırmanmaya çalışıp kafasını çarpıyor. Anlatacağınız sürekli kucakta tutuyorum. Bana bir fikir bir yöntem söyler misiniz lütfen. Şimdi napcam ?
Bu arada 6. Atak dönemindeyiz gündüz uykusu üç gündür neredeyse hiç yok. Uyumadığı için uyuyunca da yaparım diyemiyorum 🤷🏼♀️