
kızlar yaklaşık 10 gün oluyor. Bebeğim tadımlara başladı bende elma rendesi veriyorum yoğurt falan. On gün önce meyve süzgecinin içine bi dilim mandalina koyup bir iki emmişti. O mu yaptı bilmiyorum dili böyle oldu. Doktora sordum kan ilacı faln kullanıyo o yapabilir mi diye? İlacı bırak bi deneyelim dedi. Başka bi doktorda hayır ilaç yapmaz karbonatlı suyla sil dedi 😞 dünden beri ilacı vermiyorum. Ama dilini iyice uzatmadığı için karbonatlı suyla iyice temizlenmiyor. Ve sanki git gide daha da sararıyor gibi ☹️ Başına böyle bişey gelen oldu mu ? Götürücem olmazsa doktora çok kötü gözüküyor 😢