Mutlu-anne Selam anneler kızımı 40+0 da suyum gelmesiyle sezaryana alinarak doğum yaptim 25 ağustos doğum tarihide. atak haftasi hesaplarken doğduğu günü yaziorum doğrumudur acaba?