01_210820 Her ay Gitmelimiyiz sağlık ocagı na gidiyoruz her ay düzenli çocuk Dr nada görünmek gerekmi her ay
Sarikuzumalp 01_210820 çocuk doktoru bize 5.aydan sonra artık her ay gelmenize gerek yok demişti. 7.ayında gitmiştik bi 8 den sonra da korona başladı zaten. Çok uzun zamandır doktora gitmiyoruz. Sağlık ocağına da en son 13 aylıkken gitmiştik 4 ay oldu.
Kuroneko Ilk iki ay gittik ardindan pandemi patladı. 6.ayda ek gidaya geciste gittik doktor kontrolunde baslatmak icin, sonrasinda bir de 9.ayda götürdüm. 9.ay kontrolunde kansizlik ve demir eksikligi cikinca ayda bir götürüyorum artik 1 yasina girmek üzere.
Gmzdgs 01_210820 ben gitmedim hatta kızım bir yasına girdi bu gun pandemi başladı baslayalı hiç doktora götürmedim sadce kan tahlili istedi saglık ocagı 9. Ayda onu yaptırdım özelde 3. Aydan beri gitmiyorum bir saglık sorunumuz yok çok şükür saglık ocagına götürüyorum sdce
mamAras İlk 12 ay her ay götürülmeli dedi amcam, kendiside beyin cerrahi, ben her ay götürüyorum boy-kg ve baş ölçüleri önemli rutin kontroller önemli bence götürülmesi gerekir
Esraabozdemir09 İlk 6 ay götürdüm sonra götürmedim hasta olmadığı sürece . Hastane de de boy kilosuna bakıyorlar sağlık ocağında da hastaneden çıktığımda sağlık ocağına çağırıyorlardı aynı kontroller için .
karabocuk 01_210820 sadece saglik ocagin gidiyorum ozel asilar icinde ozel bir hastaneye gidiyorum. Onun haricinde cocugumda bir problem gorursem saglik ocagimiz cok ilgili. Yönlendiririz dediler. E zaten pandemi var. Valla en azindan benim tecrubeme gore özellikle özel hastaneler cocuklari gelir kapisina cevirmisler. Eften püften sebeplerle sacma sapan seyler talep ediyorlar. Cocugum denek degil. Birkac kerede yasadigim tartisma sonrasi saglik ocaginda ki ebemizde senin paran fazla herhalde neden gidip duruyorsun dedi