Selamlar kizim 3 ay 22 günlük sabahtan yatacagi zamana kadar gaz sorunumuz olmuyo hareketli çıkarıyor bende destek oluyorum ama gece yatmaya görsün 😵 ayy 3 bucukta bi başlıyo kivranmaya aglamaya allahim allahim sabah 7 ye kadar canimiz çıkıyo cook gazli bir bebek başlarda 24 saat böyleydi daha kötüydü simdi azaldi sadece gecesi kaldi ne zaman biter ya 🙄 birde gece mamadan sonra gazini cikaramiyoruz uyuyo cikmiyor gazi hic bir sekilde oyle kaliyo sabaha karşı acisi çıkıyo gece gazi olmasa uykuyu cok seven bir bebek ama işte 🥴