saat 10 uyuttum kızımı 6 da uyandı ve bu sıra arasında 4sefer uyandı 😔 sabah 40 dk kestirdi onunla duruyo yemek yemiyo zoraki kandiravkandira oyun deseniz her bulduğunu kaldırıp atiyo eskiden bir iki kelime söylerdi şimdi basbas bagiriyo ne uyku kaldı ne düzen sizdede boylamı tek biz mi bi akıl verin ne yapayim