Sezaryen Doğum yapalı 11 ay oldu 5. Ayda adet görmeye basladım ve düzenli olarak 3 gün sürer sonra biterdi bu sefer adetim yine 3 gün sürdü bitti ama daha sonra kahverengi kanamalar gelmeye basladı 1 haftadır bu şekilde devam ediyor böyle sıkıntı yaşayanlar oldu mu ilk defa böyle bi sıkıntı yaşayınca şaşırdım