oglum 18 aylik bikac haftadir gece belli saatlerde uyanip anne diye sesleniyo aglama huysuzluk yok guluyo hatta yanina gidince.odasinda koltuk var orda yanima alip yatiriyorum tekrar dalsin diye yok bicir bicir konusuyo o saatte herkesi uyandiriyo.artik hic yapmadigim halde ayakta sallamaya bile basladim yeterki uyusun diye yok oyun saniyo galiba.geri dalmasi 6,30 /07:00 inanin mecalim kalmadi.sabah zaten buyuk olanin canli dersleri tum gun gecede minikten bole olunca sinirlerim bozuldu.atak oldugunu sanmiyorum .ac olamaz zaten yeterince besleniyo.disler de cikti ama neden uyumuyo sizinde varmi bole gece kuslariniz