Asafefendi
Arkadaşlar oğlum 88 günlük. Geceleri zıbın ve bir pijama giydiriyorum.müslin bez ile kundaklayıp yatırıyorum.üstünü değil de beşiğin üstünü bir çarşafla örtüyorum. Odamızda 21 derece. Buna rağmen çocuk terliyor.gece emzirmeye aldığımda başı,enseleri,sırtı ter içinde oluyor. Üstünü değiştirsem uykusu dağılacak değiştirmesem hasta olacak diye korkuyorum. Bu normal bir şey mi yani bu kadar terlemek? Hareketsiz yatıyor dönemiyor ondandır diyorlar ama bana biraz fazla geliyor. bir doktora götürsem mi Acaba