Cnr18_4 evet canm bızde çok faydası oldu bebegım kndıne geldı bıraz biberon sevmiyordu anne sutude cok fazla yoktu oglum kndını toparlamaya basladı baslarda 1 kere sonra 2 oldu şimdilerde sabah oglen aksam ve gece maması veriyorum cok sukur sıkıntımız olmadı ve bebegım cok sevdi bazen cokmu veriyorum diye korkuyorum ama vermeyıncede aglıyor baya sevdi masaAllhımz var