h_yigit2 üzüyor ama kilosu az içtiği süt boya gidiyor 😂 ama doymuyor artık bu aydan sonra mama takviyesi yapabilirim. Ha bu arada bizim dişler 3.aydan başladı. Alt ön iki diş 3.ayda oluştu patlama olmadı henüz çocuk 3.aydan beridir salya huysuzluk kaşıntı ishal her şey yaşıyoruz. 😔 Doktorda üzüldü duruma ama olunca yapcak bişi yok erken olabiliyorlar dedi. Şuanda 4 ay 20 günlük