Mavismila Gaita testinde şeker yoğun çıkmış şekersiz mama kullanın dedi doktor inşallah düzelir kızım sürekli kusuyır mama verdiğimde 😒😒doktor şekersiz mama önerdi bebelac LF adında kullanan var mı aceba
Egemenveannesi Mavismila bizde de var laktoz alerjisi.daha doğrusu bizim çoklu besin alerjimiz var laktoz bunlardan sadece bi tanesi.oğlum 20 günlükken koyuldu teşhis.biz similac alimentum yedik.şimdi 2 buçuk yaşında.yeni yeni laktozsuz süt içmeye basladik
Mavismila Egemenveannesi doktor bana laktozsuz şekersiz mama içireceksin dedi ya peki siz o süreçte nasıl bir yol izlediniz 😒🙏🏻
Egemenveannesi Mavismila doktoeunuzun söylediklerini harfiyen uygulayın biz öyle yaptik.2 yaşından sonra başladık laktozsuz süte.2 yaşından sonra mananın bebeğe bi yarari yok çünkü.
Mavismila Egemenveannesi bana sadece şekersiz mama vereceksin dedi diyet uygula demedi kaka şeker çok yoğun çıkmış sindiremiyor dedi
Egemenveannesi Mavismila bence sizde diyet uygulayın emiyosa sizi.yani benim.oğlum beni hiç emmedi.direk mamaya başladık.
Mavismila Egemenveannesi diyetisyene gidicem liste versin bana insan ne yiyecegni bilemiyor en azından bi düzen olur öbür türlü çok zor oluyor