Gizemabc Alcannipek hic endiselenmeyin. Benim alnim da cok acilmisti. Hicbir sey kullanmadim. Yeniden cikti hepsi.
OgretmenimKukla Alcannipek Oğlum 18 aylık. Saçlarım hala dökülüyor. Badem yağı, zeytin yağı, argan yağı ne bulduysam sürüyorum. Malesef çare olmadı 😔 Korkmaya başladım artık.
Kalbim_oglum Gizemabc ne kadar sonra cikiyor kel kalmak uzereyim bende bittim sabunu almayi dusunuyorum ise yarar mi acaba
Gizemabc Kalbim_oglum Kardesim kullanmisti, faydasini gordu. Valla 3-4 aylikti kizim saclarim baya baya dokuldu. 6 aya kadar toparlandi
Mrs_Ladybird Biz 43 günlüğüz şimdilik dökülmem yok halalles diye bir şampuan kullanıyorum onun etkisimidir yoksa dökülmek için daha zamanım var mı bilmiyorum 😃