Kizlar merhaba👋🏻tam 1yasinda ikizlerim var bir kiz bir erkek.Ek gidanin basindan beri hic istahli olmadilar zaten.Sunu cok severler bayila bayila yerler diyebilecegim hicbir sey yok.Her ogun 2-3cesit yapiyorum,oglen verdigimi aksam vermiyorum,ertesi gune hep baska hazirliyorum.Tarifler uretiyorum,gerçekten lezzetli seyler yapiyorum.Ama asla yemek yedirmeyi sevdiremiyorum.Kizim biraz daha iyi yiyor ama oglumu mama sandalyesinde bile tutamiyorum kasiga vuruyor,onune koysam yere atiyor. Kan tahlillerimizde sorun yok hatta doktorumuz cok cok iyi,iyi bakiyorsunuz dedi. Ne zaman gercekten ne yediklerinden anlayacaklar,oturduklarinda mama saati oldugunu idrak edecekler tecrübeli anneler yanitlarsa cok sevinicem🙏🏻 cunku artik mama saati gelsin istemiyorum. Emeklerime ayri,yememelerine ayri üzülüyorum.