Harvicell Merhabaa kızlar pekmez tadımına başlayacağım ama karar veremedim siz hangi pekmezi kullanıyorsunuz köy pekmezi mi soğuk sıkımmı , dut mu , keçiboynuzu mu , yada keçiboynuzu özü mü? 😊
Sarisey Harvicell ben elma pekmezi veriyorum cok daha akiskan oldugu icin. Anneannem yapiyor🥰 eskitadinda dan alabilirsiniz guvenle satin alacaksaniz