Bebeğim 11 ay 20 günlük ve gündüz uykularına çok direnmeye başladı 3 haftadır uyutmaya çalışmak tam bir işkence acaba tek gündüz uykusuna geçiş mi yapmalıyım. Bir çok uyku eğitimcisi 15-18 ay diyor ama ne yapmalıyım bilemedim.2 saat uyutmaya çalıştığım oluyor ve uyumadığı için gece uykusu da kayıyor. Tecrübeli anneler yardım edin lütfen 🙏 tam uyku düzeni oturdu oh derken yeni bir kabus başladı sinir krizleri geçiriyorum uyutmaya çalışırken