Sevgili anneler öncelikle merhaba .
bebeğim 2 buçuk aylık kız . Hep meme mama olarak devam ettik uzun zamandır memeden sonra 4 ölçek mama yiyoduk. Bir haftadır , memede duruyoruz hep , sütüm az olmasına rağmen oynamayı seviyor emzik gibi kullanıyor , mama yemek istemiyor , çok uğraşsam bi saatte anca 2 ölçek yito , bende sütüm arttı herhalde dedim , gece kalktım mama verdim uyanınca , yine aynı şeyi yaptı 2 ölçek yedi uyudu başka bişi de yemedi naptıysam . Emmedi de . Kısacası iştahsızlaştı . Var mı bu durumu yaşayan nolur fikir verin sevgili anneler …:(