simgelaaa Merhaba kızlar bebeğim 5 buçuk aylık her gece tam uyumaya yelteniyorum hissediyor mu napıyor hiç bir derdi olmadığı halde sürekli mızmızlanıyor uykusunun içinde bu uyanmaya kadar gidiyor 1 haftadır çok yoruldum çok uykusuz hissediyorum sürekli başım ağrıyor çünkü yarım saatte bir mızmız yapıyor kendini çok yoruldum 5 aylık bebekler böyle yaşayan anneler var mı
cimengoz simgelaaa bu sıralar 5aylar hep böyle heralde bir post daha açılmıştı orda da konuşuyoruz. Bizim de aynı 🤦🏼♀️ Bende yatmadan biraz daha önce rüya öğünü yapmaya başladım ama gece başladı bu sefer uyanmaya 3-6 arası ayaktayız resmen 😐
gezgin simgelaaa kesinlikle bizde ayınıyız, gece 3-6 arası bizim de öyle . biz gaza bağlıyoruz hala gazı var herhalde diyoruz ama demekki sadece biz değilmişiz. bi sağa çeviriyor yüzünü , bir sola. kıpır kıpır. tam uzanıyorum kalkıyor bütün gece 😖
Fatma8988 simgelaaa 4 ay 27 gün.. 3 gecedir bizde böyleyiz. Gece 2 saat kesin uyanık cin gibi beşiğinde dönüp duruyor konuşuyor olmadı aglıyor.. Uyku gerilemesi bence.. Yeni şeyler öğrenip heyecandan uyuyamıyormuş gece onları deniyor;) yatakta saat gibi dönüyor korkuluklara tırmanmaya calısıyor🤨 manyak manyak hareketler…Uykusuzluktan öldük 3 gecedir…
cimengoz gezgin gerçekten gazı var mı peki? Bizde öyle diyoruz ama bizimki hiç gazlı bir bebek değildi şu 1haftadır gaz sıkıntısı çıktı
Gzzmm Ayyy bizi anlattınız resmen benim kızımda aynı böyle uyku neydi unuttum çok huzursuz uykuya zor geçiyor üstünede hemen uyanıyor😭
gezgin cimengoz ya inan emin olamıyorum. belirtiler gaz belirtisi ama atak döneminde olduğu için her atak dönemi böyle aşırı gazı varmış gibi oluyor. evet gazlı bir bebekti, geçti diyoruz ama atak dönemlerinde nedense yine gaz sancıları yaşıyor gibi oluyor biz dw anlamadık 🤷♀️
Dorukdamla 12ay 20 günlük olduk hala devam ediyor ama yatmadan önce masaj yapıyorum zeytinyağıyla çok iyi geliyor 😊😊tabi şimdide diş başladı onada urum dutu pekmezi veriyorum ağız yarasına çok iyi geliyor
MugeAtlas simgelaaa 6.ayımıza girdik ama benimki de öyle. Genelde 2 saate bir uyanır tekrar memede uyur.son zamanlarda 3den sonra 6ya kadar yarım saatte bir kalkmaya başladı. Gözler kapalı mızmızmız. Çalışmaya da başladım zorluyor yani.