Anne1254 Arkadaşlar bebeğim 3.aydan bu yana oluk oluk kusuyor doktor reflü olabilir ama gelişimi iyiyse sıkıntı yok dedi sizde durumlar nedir acaba böyle bişey başınıza geldi mi ya da ne yaptınız
yigiteymen0125 benim bebegimde 5 ay 24 gunluk hala da kusuyor doktora kac defa soyledim kusan bebek iyi gelisip cabuk buyur dedi bise anlamadm bndr
Anne1254 Deletedmom16 evet beslenme sonrası ve sonrasında eğer midede bişey varsa yine çıkarıyor evet gelişimi çok iyi kilosu falan boyu ama ne bileyim bitmedi
Yusuf20 Anne1254 5 ay 8 günlük kusma durumu az.bir ara 3 aylıkken yolculuğa çıktık o zaman çok kustu onun dışında kusmadı
Humamirac01 Anne1254 kilo alımında azalma olunca reflü olduğu anlaşıldı çok şiddetliydi kusma. Kusmaması için tikınır verdi.(okunuşu)kusmaması için mideyi kapatıyor besin değeri yok. alerji de ciltte kızarıklı oldu süt diyetine girdim kusmada azalma oldu ama tamamen bitmedi.