Seymahafsa_ yasak canim. ama cok cok sacma geliyor bana . hani 12-13 yaslarindakiler binmesin gezmesin diye yapilmis evet ama mesela bizim arabamiz yok kizimi hastaner goturecegim mecbur taksi cagiriyorum. git gel 50 lira para oduyorum. herkesin bunu verecek durumu da yok ustelik.